آیا شما به یکی از این بیماری ها مبتلا هستید؟

0
1681
روزه و درمان بیماری ها - نگاهی نو

آیا شما گرفتار بیماری‌های قلبی – عروقی همچون فشار خون بالا هستید؟ از تَصَلُّب شرائین یا گرفتگی مجاری خون و لنف رنج می‌برید؟ مبتلا به آسم قلب یا آنژین قلبی هستید؟

از بیماری‌های دستگاه گوارش مانند امراض کبد، سوء هاضمه، ورم کیسه صفرا، ناراحتی‌های معده و روده، یبوست مزمن و ورم لوزه مزمن گلایه دارید؟

دچار دیابت و سایر اختلالات دستگاه متابولیسم (چاقی، نِقرِس، ورم مفاصل و روماتیسم) شده‌اید؟

امراض دستگاه تنفسی (همچون عفونت ریه، زکام‌های حلق و بینی، زکام‌های نای و نایژه و…) یا بیماری‌های پوستی (مانند اگزما، کورک، کهیر و…) شما را آزار می‌دهد؟

مبتلا به کم‌خونی، سردرد مزمن، میگرن، بیماری‌های عصبی، افسردگی، هیجان شدید، وسواس و… هستید؟

نگران ابتلا به سرطان شده‌اید؟

***

این یک آگهی تبلیغاتی نیست! تجویز پزشکان بزرگی از نقاط مختلف جهان است برای بیماری‌های شما.

پیش از بیان درمان، امراض دیگری همچون بیماری‌های چشمی، ناراحتی‌های کلیه و مثانه، ضعف جنسی، بیماری‌های زنان، انواع دمل‌ها، مالاریا و چندین بیماری دیگر را نیز به لیست بالا اضافه کنید.

و اما راه درمان:

انجام یکی از دستورات اسلام به نام روزه!

***

تأثیرات شگفت‌انگیز روزه بر درمان بیماری‌ها سبب شده است که دکتر اتو بوخنگر آلمانی در کلینیک خود، در طول پنجاه سال، بیش از پنجاه هزار بیمار را با استفاده از روزه، درمان کند.

دکتر کارلو آمریکایی نیز ده‌ها بیماری را برشمرده و روزه را برای درمان همگی آنها مفید می‌داند.

روزه و درمان بیماری ها - نگاهی نو روزه و درمان بیماری ها - نگاهی نو

دکتر کلوخ، دیگر پزشک مشهور آمریکایی، بیماری‌هایی همچون سرطان (در اولین مراحل شکل‌گیری)، کم‌خونی معمولی، سیلیس، مالاریا، کثافت و چرک ریه، و دمل‌های بسیار بد را با روزه گرفتن، قابل درمان می‌داند.

دکتر آلکسی سوفورین، پزشک روسی روزه را تنها طریق برای قطع ریشه سرطان[۱] معرفی می‌کند و طیف متنوعی از بیماری‌ها را نیز با روزه گرفتن، قابل درمان می‌داند.

دکتر تومانیاس با شرح فرآیند تأثیرگذاری روزه بر اعضای مختلف دستگاه گوارشی، عنوان می‌کند که روزه گرفتن، «بهترین راه معالجه و حفظ تندرستی است که طب قدیم و جدید را از این حیث متوجه خود ساخته است».[۲]

روزه و درمان بیماری ها - نگاهی نو روزه و درمان بیماری ها - نگاهی نو

______________________________

[۱] بنگرید به: قطع ریشه سرطان

[۲] برای مطالعه بیشتر، بنگرید به: نظر پزشکان بزرگ جهان در رابطه با فواید روزه گرفتن، باشگاه خبرنگاران جوان، کد خبر: ۴۰۳۱۰۳۶

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید