ترامپ، جنگ یا مذاکره؟ (قسمت چهارم)

0
1306
جوانان شکست آمریکا را خواهند دید - نگاهی نو

همان‌طور که گفتم، ایران به تکنولوژی و پیشرفت دست یافت و تمام این پیشرفت‌ها در سایه تحریم و فشار دشمنان ایران اتفاق افتاد. ایران به آنها نشان داد که هر چقدر در باتلاقِ اسیر کردنِ ایران دست و پا بزنند، ایران همواره قوی‌تر و پیروزمندانه‌تر پیش خواهد رفت و آنها هستند که در این باتلاق فرو می‌روند.

و اما در مورد جنگی که در فضای مجازی و غیره پخش شده و در موردش بحث می‌شود:

رهبر عزیز و با درایت، با اطمینان این را به همه اعلام کرده‌اند که جنگ نخواهد شد.

شاید بپرسید: چرا؟! چه‌طور ممکن است جنگ نشود؟!

مقام معظم رهبری فرمودند: «جنگ دو طرف دارد، یکی ما هستیم و دیگری دشمنان ایران».

خب، این از مقدمه اولِ استدلال؛ و اما مقدمه دوم، مقام معظم رهبری به این مضمون فرمودند که: «ما که جنگ را هرگز شروع نکرده و نخواهیم کرد.»

خب پس می‌ماند طرف مقابل، آنها اگر جرات داشتند، در این چهل سال به ایران حمله کرده بودند! چرا زمانی که هنوز انقلاب ایران یک نهال نوپا بود، حمله نکردند؟!

البته حمله کردند. هشت سال جنگیدیم. ولی نتیجه چه شد؟!

از حادثه طبس هم می‌گذریم…

دشمنان می‌دانند، آن موقعی که ایران دست خالی بود، در مقابل یک دنیای غرب و آمریکا ایستاد؛ اما این دنیای غرب و آمریکای به اصطلاح ابر قدرت بود که شکست خورد و نتوانست کاری کند. الآن که ایران به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها دست پیدا کرده است، قطعاً نمی‌توانند پیروز این معرکه باشند. شکست‌شان حتمی است.

همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: «آمدند، اما خودشان را نجس کردند و رفتند.»

قطعاً این‌بار هم می‌دانند چنین خواهد شد. آبرویشان در جهان خواهد رفت و می‌دانند که نه از نظر نظامی، نه از نظر اعتقادی، مردم‌شان توان مقابله با ایران را ندارند، و نخواهند داشت.

این است ایران و ایرانی

ایرانی می‌میرد؛ اما ذلت نمی‌پذیرد.

ما یک کشور یک‌دل، یک‌پارچه و یک‌رنگ هستیم که هیچ حربه و خدعه‌ای نمی‌تواند ما را از پا دربیاورد و تا زمانی که رهبری چون سید علی داریم، از هیچ چیز ترس و واهمه نخواهیم داشت.

این است خلاصه‌ای از تاریخ پر افتخار ایرانیانی که قرن‌هاست کشورشان را با تمام قدر و افتخار همواره در اوج نگه داشته و هرگز نگذاشته و نخواهند گذاشت که تاریخشان به‌دست دشمنان میهن بیفتد.

این بیت شعر واقعا زیباست:

ای دشمن اَر تو سنگ خاره‌ای من آهنم

جان من فدای خاک پاک میهنم

پایان

قسمت قبل

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید