ترامپ، جنگ یا مذاکره؟ (قسمت سوم)

0
1530
دستاوردهای انقلاب - قدرت موشکی ایران - نگاهی نو

ایرانیان هرگز در مقابل دشمنان سر خم نکردند و ثمره آن، چنین شد که به سبب مجاهدت و اعتقاد راسخ ایرانیان، انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت.

استعمار غرب و آمریکا را با تمام ادعا و قدرت‌نمایی‌اش شکست دادیم و پیروز شدیم. این‌چنین به جهانیان نشان دادیم که ما ایرانی هستیم و ایران سرزمین ماست و زیر سلطه‌ی هیچ استعمار و بیگانه‌ای باقی نخواهیم ماند… این‌جا سرزمین ماست.

چند لحظه‌ای دست از تایپ برداشتم و به نوشته‌هایم مجدد نگاه کردم. شک داشتم نکند برداشت‌هایم اشتباه باشد. اما نه! درست است. ایرانیان تا این‌جا زیر بار زور نرفتند و همواره از میهن خودشان دفاع کردند.

دوباره شروع به تایپ کردم:

هنوز مزه پیروزی بر استعمار غرب را نچشیده بودیم که حزب بعث عراق به حمایت کشورهای غربی و آمریکا به ایران حمله کردند؛ به خیال این‌که می‌توانند ایران را دوباره پس بگیرند! اما زهی خیال باطل که ایران دوباره در دستان کثیف آنها به دام بیفتد.

۸ سال جنگیدیم و شهید دادیم؛ اما یک وجب از خاک میهن به‌دست دشمن نیفتاد و پیروز معرکه ما بودیم.

چه‌قدر حس خوبی است که با دستان خالی، اقتدار، ایمان و قدرتت را به کسانی نشان بِدَهی که خود را کدخدای دنیا می‌دانند!

چهل سال از انقلاب ما گذشت و ایران همچنان روی پاهای خود ایستاده و با وجود این‌که دشمنان از هر حربه‌ای برای نابودی این نهال که حالا دیگر یک درخت تنومند است، استفاده کرده‌اند تا ایران را دوباره زیر یوغ استعماری خود ببرند، اما ایران هرگز سر خم نمی‌کند و همچون گذشتگان خود که در مقابل هیچ قدرتی کوتاه نیامدند، کوتاه نخواهد آمد.

شاید بپرسید ایران چه‌طور در این چهل سال و تا الآن مقاومت کرده است؟! هنوز که خبری نیست؛ تازه فقط تحریم شده‌ایم! بگذارید جنگ بشود. مقاومت و قدرت ایران آن موقع مشخص خواهد شد.

در جواب باید بگویم:

اول این‌که ایران به تازگی تحریم نشده است. چهل سال است که در تحریم به سر می‌بریم و با همین تحریم برای خود فرصت‌ها را غنیمت دانسته و در علم نانو به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا کردیم؛ در همین تحریم‌ها توانستیم سلاح‌های موشکی خود را تولید و تقویت کنیم و توانستیم اورانیوم با غنای بیست درصد تولید کنیم؛ توانستیم موجود زنده به فضا بفرستیم و توانستیم ماهواره به فضا ارسال کنیم.

دستاوردهای انقلاب - علم نانو - نگاهی نو دستاوردهای انقلاب - علم نانو - نگاهی نو

 

قسمت قبل                              قسمت بعد

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید