ایران باستان و مرگ بر آمریکا (قسمت سوم)

0
2364
مرگ بر آمریکا در اوستا - نگاهی نو

– اصلاً به ما چه که بقیه کشورها به‌خاطر آمریکا در حال جنگ و درگیری و مشکلات و غیره شدن؟!

– اول این‌که ما انسانیم و انسانیت حکم می‌کنه که در مقابل ظالم سکوت نباید کرد.  دوم این‌که همین الان هم آمریکا نسبت به ایران کم دشمنی و کینه توزی و خیانت نکرده.

– همین تحریم رو فقط انجام داده. مگه دیگه چی‌کار کرده؟!

– اشتباه ما همین‌جاست. کی گفته تنها دشمنی آمریکا نسبت به ایران فقط تحریمه؟! اصلاً می‌دونی آمریکا چه دشمنی و خیانت‌ها و نامردی‌هایی در حق ایران و ایرانیا کرده؟

– مثلاً چی؟

– مثلاً همین جنگ ایران و عراق. عامل این جنگ و کمک‌کننده به عراقِ بعثی توی اون زمان، آمریکا و البته کشورهای غربی بودن. همین سلاح‌هایی که به حزب بعث عراق داده می‌شد، کمک‌های آمریکا و کشورهای غربی بود. چه‌قدر از جوونای ما شهید شدن؟ چه‌قدر آسیب به ایران زدن؟ این تازه خیانتی هست که بعد از انقلاب اتفاق افتاد.

– خب معلومه آمریکا کینه ایران رو داره؛ چون ایران بعد از انقلاب، از همون اول شروع کرده به دشمنی و لعنت دادن به آمریکا. خب معلومه آمریکا هم تلافی می کنه!

– ای بابا چه‌قدر شبهههههههه!  آمریکا از قبل از انقلاب هم به ایران کم خیانت نکرد.  نفت ایران رو در واقع می‌دزدید؛ نه این‌که می‌خرید. اون قراردادهای ننگین تجاری و غیره که با ایران داشتن… اصلاً با یه کم مطالعه میشه فهمید که آمریکا چه‌قدر در حق ایران قبل از انقلاب خیانت کرده.  ایران مستعمره آمریکا و کشورهای غربی شده بود. همین‌طور که الان آمریکا داره عربستان رو می‌دوشه و مستقیم میگه عربستان برای ما مثل یک گاو شیرده هست،  اون موقع هم ایران همین نقش رو داشت. بعد از انقلاب دیگه به منابع ما و ثروت کشور ما دسترسی نداشتن. به‌خاطر همین کینه و دشمنی رو از همون اول انقلاب شروع کرد و ما از همون اول تحریم شدیم.

قسمت قبل                              قسمت بعد

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید